Riemurasian mediakortti


87.7% Riemurasian käyttäjistä on miehiä, 11.7% on naisia ja 0.5% ei ole halunnut kertoa sukupuoltaan.

Katso kartalta viimeviikon kävijät maakohtaisesti

Mikä on Riemurasia?

Riemurasia on sosiaalinen viihdesisältöjen jakamiseen keskittynyt media, joka sisältää kymmeniätuhansia hauskoja -tai mielenkiintoisia videoita, kuvia sekä muuta sisältöä. 25 miljoonalla viikoittaisella sivulatauksella Riemurasia on yksi Suomen käytetyimmistä verkkopalveluista. Sivuston noin 525 000 uniikista kävijästä arviolta 90 % on miehiä.

Kävijäennätys

Vko 33 / 547 000 uniikkia vierailijaa (Vuonna 2013, Lähteet: Oindex.fi / Google Analytics) Sivustossa käytetty vierailuaika keskimäärin: 10min

Käyttöstatistiikka

Viime viikko (30/2014)

Sulje statistiikka
Lähde: Google Analytics
Mainosmuoto Koko
1. Tapetti max. 2400x1600
2. Paraatipaikka (160x600 bannerilla) 1226x400
3. Paraatipaikka (ilman 160x600 banneria) 1066x400
4. Panoraama 980x120
5. Leveä torni 160x600
6. Jättibanneri 728x90
7. Tekstimainos & Tekstiviesti (SMS) max. 135 merk.

Näyttömainonnan mainospaikat

Katso mainospaikkojen sijainnit yläpuolisista demolinkeistä

Mobiilimainonta

Käyttäjien antamia toimivia puhelinnumeroita on noin 50 000 kappaletta joista kaikki ovat ilmoittaneet olevansa yli 18-vuotiaita -ja sallineet kaupallisten tiedotteiden vastaanottamisen Riemurasialta.

Viestejä voi kustomoida liittämällä niihin henkilökohtaisen koodin, jolla käyttäjä voi osallistua esimerkiksi kilpailuihin. Viestin perässä ilmoitetaan aina lähettäjä Riemurasia.net.

Sähköpostimainonta

Käyttäjien myöntämiä markkinointiluvallisia sähköpostiosoitteita on noin 100 000 kappaletta. Mahdollisuus html tai tekstimuodossa lähetettäviin markkinointiviesteihin.

Sähköpostin sisältö kustoimoitavissa vastaanottajakohtaisesti. Markkinointiviestien lähettäjänä toimii aina Riemurasia ja sähköpostiosoitteita ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Videomainonta

Jylppy-Galleriassa on tuhansia videoita, mihin on mahdollisuus lisätä videomainos. Mainos on mahdollista saada näkymään ennen varsinaista videota, tai vaihtoehtoisesti videon näyttämisen jälkeen.